Takkenkamp Jaarverslag 2019

Een terugblik op 2019

Tijdens het schrijven van ons jaarverslag hebben we te maken met een pandemie. Het coronavirus. Een bizarre situatie waar niemand op voorbereid was. Tot nu toe dachten we dat ons leven redelijk maakbaar was; alles was geregeld of was te regelen. De natuur doet ons nu beseffen dat we nog best primitief zijn; we lijken overgeleverd aan een epidemie.

Maar dat zit ons bij Takkenkamp niet in het bloed: toekijken en ondergaan. Dat wat we kunnen beïnvloeden, beïnvloeden we dan ook. We blijven rustig en positief. We steken onze energie in veiligheid (in de meest basale betekenis van het woord), in elkaar (online en op sociale afstand) en in de mogelijkheden. Onze dagelijkse vraag is: “wat gaat er nog wel?”. Met de antwoorden lijken we als sterk team, zo goed en kwaad als het gaat, door deze tijd heen te komen. Te weten dat dat ook gaat; is een positieve bijkomstigheid van een verder vervelende situatie.

Tijd om echt om ons heen te kijken nemen we veel te weinig zien we nu in. Tijd nemen om terug te kijken; dat doen we in ons jaarverslag. In een paar pagina’s door 2019 heen; het is nog maar pas geleden, maar lijkt door de actualiteit al heel lang terug.

Klik op de afbeelding of download hier het jaarverslag [ 3mb ]

Contact

Bent u geïnteresseerd in wat wij voor u kunnen betekenen op het gebied van duurzaamheid? Vraag dan gratis een offerte aan via de knop hieronder!

Of heeft u een vraag voor ons? Neem dan contact op via de knop hieronder!

Gratis offerte aanvragen
Contact